HTML

a Világ és ami benne van...

Az élet és más egyéb apróságok...

Friss topikok

  • hottentotta: Egész nyugodtan, semmi szégyellnivaló nincs azokban a posztokban :) Már csak ezért sem, mert sokái... (2008.10.29. 07:47) Navigator kedvéért :)
  • varazslatosabakusz: Bazeg poszt volt, azt vedd figyelembe :) (2007.12.19. 10:03) bazeg

Linkblog

helyzetjelentés párt tú

2007.12.29. 08:10 hottentotta

Na, nagyon úgy néz ki, ez lesz az utolsó poszt az évben. Most nem térnék ki arra, hogy értékeljük az évet, jajj, milyen jók voltunk, milyen szarok voltunk, ezt inkább meghagynám másnak.

Viszont 1-2 dolgot azért még közölnék veletek.

Először is az osanban nem ajánlott DVD-t venni (  lsd. itt ). Másodszor patkányék még mindig kurva jól nyomják. Harmadrészt semmi különös nem jut eszembe.

Illetve de ! Tegnap voltam a Tesóban, tudom, sikeres ember itt már nem lehetetek. Ki is néztem magamnak egy csorgatót ( edényszárító ), venni akartam egy szennyesládát, meg kis kenyér, meg Tesó Gazdaságos energiaitalt. Megyek a pénztárhoz, néni beüti a kenyeret, az energiaitalt, meg a csorgatót. Igenám, de a csorgató a polcon edénytartó néven szerepelt 399 forintért. Mire azonban a pénztárig elértem, már edényszárító lett 999ért. Mondom itt valami nem ok, ez 399 volt ott. Néni mondja, h nem tud mit csinálni. Mondom neki, tessék akkor kihúzni, visszamegyek, megnézem, hogy mennyi az annyi. Akkor tehát kifizettem az energiaitalt ( 3db ), meg a kenyeret, 218 ft. :) Gálánsan adtam 220-at, egyből vágtam, hogy 2 energiaitalt véletlenül nem számláztak, de hülye nem vagyok ugye. Szóval visszamentem a csorgatóért, tényleg 999, de valami fasz áttette a 399-es boxba. Szóval akkor vettem egy másikat 600 forintért.

Elindultam hazafele, de egy merész kanyarral, még tesós energiaitaltól csorgó pofával bevonaglottam a sparba is. Ott végülis megvettem az áhított szennyesládát, amiért állítólag sokat fizettem.. De ez már egy másik sztori...

Még más is történt velem az ünnepek alatt, eszemben is volt, publikálni is akartam, de persze kiment a fejemből, mire ide keveredtem. Hiába, ilyen ez az öregkor :)

Ha valami eszembe jut, még írok.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás ünnepek tesco spar

A bejegyzés trackback címe:

https://varazslatosabakusz.blog.hu/api/trackback/id/tr19277930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása