HTML

a Világ és ami benne van...

Az élet és más egyéb apróságok...

Friss topikok

  • hottentotta: Egész nyugodtan, semmi szégyellnivaló nincs azokban a posztokban :) Már csak ezért sem, mert sokái... (2008.10.29. 07:47) Navigator kedvéért :)
  • varazslatosabakusz: Bazeg poszt volt, azt vedd figyelembe :) (2007.12.19. 10:03) bazeg

Linkblog

bazeg

2007.12.18. 09:50 hottentotta

Ebben a blogolásban az a jó, hogy ha valami rossz történik az emberrel, ami kurvára felbassza az agyát, abból születhet egy jó írás. Pont ilyen esett meg velem.

Történt ugyanis, hogy csekket kellett befizetnem a Magyar Királyi Posta egyik fiókjában. Mivel közeleg a Harácsony, megfogadtam, történjen bármi, de nem leszek ideges. Mert azt azért lássuk be, minden adott egy szép kiboruláshoz ( harsogó idióta kölykök, sok faszkalap, idegesítő száncsengő meg kiskarácsony zene, akciókstb ).

Szóval, odaérve a postához, nyugodt mosollyal vettem tudomásul, hogy 2 oszlop él, mindegyikben kb 7-8 ember, beálltam a jobb oldaliba.

Kb 5 perc után derűsen nyugtáztam, hogy most kivételesen jó sort választottam, az enyémben már a 2. ( !!! ) helyen voltam, a másik sor ugyanott állt, mint amikor odaértem.

szerk. itt van a 0. perc.

Ekkor jött azonban az első villámcsapás. Az előttem álló kedves hölgy kb 50 levelet varázsolt elő, és elkezdte feladni. Postáskisasszony ráérősen számolgatta. +4 perc. Még mindig számolnak, elkezdtem nyugtalanul mocorogni. Számolnak, számolnak, majd a postáskisasszony eltűnt a levelekkel valahova. +7 perc. Ekkor meghallottam azt a kérdést, amire mindig kinyílik a bicska a zsebemben : "Számlát tetszik kérni ?" Hát hogyne bazdmeg, anélkül 1 lépést se tovább - gondoltam.

Postáskisasszony elkezdte kitölteni a számlát, de egy kis gond volt a cég nevével. + 9 perc. Kb +11 percnél már a pénznél jártak. Ekkor azonban jött a 2. villámcsapás ! Előttem álló kedves hölgy kb 30 db csekkett rántott elő... Időközben kitekintettem, a baloldali oszlopban már rég végeztem volna, sőt, addigra kinyitott a 3. kassza is, ott is már végzett mindenki, aki akkor érkezett, mikor én.

Közben szépen teltek a percek, peregtek a másodpercek, megvolt a csekk fizetése is, jöjjön az áfás számla. + 13 perc. Előttem álló kedves hölgy azonban csak a levelekről kérte volna a számlát, újabb zavara gépezetben... + 15 perc.

Úgy néz ki, végeztek. Már vettem elő a pénztárcámat, hogy pénzt készítsek ki kőkemény 1 db csekkem befizetéséhez, ami kb 10 mp-et vett igénybe, de ehhez várakoznom kellett vagy 20-at. Ekkor azonban jött a feketeleves !!! Előttem álló kedves hölgy, akinek közben ( itt kérek bocsánatot ) már a kurva anyját is szídtam, előrántott még kb 15 levelet ( gondolom, ez privát volt ), és azokat is fel akarta adni.

Itt szakadt el a cérna, hátrafordultam a mögöttem álló pasihoz, és jól szétanyáztunk midnenkit, legfőképp a Magyar Királyi Postavállalatot.

Mert : mi a lófaszért kell várnom majd' félórát, mikor nekem kb 10mp-es dolgom van ( mert ez a dolgok rendje, mondanák sokan )

De akkor én azt kérdezem bazdmeg, miért ez a dolgok rendje ? Nem lehetne valahogy humánusabban megoldani ? Lenne mondjuk 2 pénztár, egyik kifejezetten a céges ügyeknek ( 100 levél, számlával, 4milliós befizetések stb ), a másik lenne meg a szerencsétlen hülyéknek, akik egy 4000 ftos csekket akarnak befizetni, kb 10 mp alatt.

Miért nem képes arra Posta, hogy ezt teljesítse ? És egyáltalán, könyörgöm, 2007-et írunk, ez a csekkesdi kb 100 éves "technológia" !!! Miért van még rá egyáltalán szükség ? Miért nem lehet úgy, hogy minden postán terminál, csekket bedug, összeg megjelenít, pénzt bead, vagy bankszámláról levon ???? Manapság - a mai technikai fejlettség miatt - ennél 1000000x bonyolultabb dolgokat is megoldanak, ezt miért nem lehetne ?

Miért ?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varazslatosabakusz.blog.hu/api/trackback/id/tr13267874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

labancfirkász · labanchirek.blog.hu 2007.12.18. 15:50:52

sokat káromkodsz
és túl pesszimista vagy:D
najó persze megértem :)

varazslatosabakusz · http://www.varazslatosabakusz.blog.hu 2007.12.19. 10:03:53

Bazeg poszt volt, azt vedd figyelembe :)
süti beállítások módosítása